PRAVILA IN POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. V Splošnih pogojih poslovanja so obravnavane pravice stranke (v nadaljevanju kupca), delovanje spletne trgovine, ter poslovni odnos med spletno trgovino (prodajalec, upravljalec, lastnik) in med kupcem.
1. Podatki o ponudniku/prodajalcu
Nadgradnja božič, gradbeni inženiring, Luka Božič s.p.
Hotedršica 7a
1372 Hotedršica
dav. št. 92009506
ID za DDV: SI92009506
mat. št. 6870066
št. obrtnega dovoljenja: 154370/DŠ40-5-93/2015
info (a) profi-porfido.si
00386 41 678 457
2. Varovanje osebnih podatkov
V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov je podjetje Nadgradnja Božič, Luka Božič s.p. zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine.
Vnešeni osebni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), se ne bojo nikomur distribuirali ter uporabljali za druge namene, kot za potrebe procesa nakupa in dostave!
Za potrebe poslovanja spletne trgovine se uporabljajo naslednji podatki uporabnikov:
– ime in priimek kupca
– naslov in kraj bivanja kupca
– naslov za dostavo naročenega blaga
– naslov elektronske pošte
– ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino
Za točnost vnešenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri nakupu ne odgovarjamo.
3. Naročilo
Potrdilo o opravljenem naročilu prejme kupec v roku 24 ur na navedeni elektronski naslov. V kolikor pride do morebitnih sprememb ali preklica naročila, mora kupec to sporočiti v roku 12ih ur na elektronski naslov. Po preteku 12ih ur naročila ni mogoče spremeniti ali preklicati. To pomeni, da je nakup (pogodba med prodajalcem in kupcem) nepreklicno sklenjen. Tovrstni dokument se hrani na sedežu podjetja, kjer ga je mogoče pregledati/preveriti po predhodnem dogovoru, v roku 3 dni. Naročeni izdelek bo zapakiran in odposlan v roku 3 delovnih dni. Dostavna služba ima rok dostave 1-2 delovna dneva. Torej je mogoče izdelek praviloma dobiti v 5ih delovnih dneh po oddaji naročila.
4. Dostopnost informacij na spletni trgovini
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
5. Dostava
Pri nakupu nad 59 EUR je poštnina brezplačna. Za nakup do 5 kg oz. vrednosti izdelkov do 59 EUR je poštnina 5,37 EUR z DDVjem.
6. Cene
Vse cene navedene v spletni prodajalni so maloprodajne in vsebujejo tudi DDV, saj je prodajalec zavezanec za DDV. Cene ne vključujejo stroškov dostave. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica.
7. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa
Kupljeno blago je mogoče na stroške kupca vrniti prodajalcu v roku 14. dni od prejema blaga v primeru, da je le-to nepoškodovano, nerabljeno, neodprto in v originalni embalaži.
Brez navedbe razloga ima kupec pravico vrniti kupljeno blago v roku 14ih dni, skupaj s pisnim sporočilom (na elektronski naslov: info (a) profi-porfido.si), da z izdelkom ni zadovoljen. Kupljene izdelke mora kupec vrniti prodajalcu v roku 30 dni od poslanega obvestila, na lastne stroške.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno, neodprto in v originalni embalaži. Kupec mora predložiti kopijo računa, ki jo je prejel ob nakupu blaga. Vračilo denarja za opravljen nakup bo kupcu vrnjen v roku 30ih dni od prejema obvestila za vračilo blaga.
8. Reklamacije in garancija
V kolikor kupljeno blago nima lastnosti, ki jih navaja prodajalec, lahko kupec reklamira nakup tovrstnega blaga. Za opravičeno reklamacijo se šteje: dostava napačnega izdelka, v napačni embalaži, nepravilne količine blaga oz. ko pride do kakršnih koli drugih odstopanj od naročila. V roku 14ih dni od nakupa lahko kupec zahteva zamenjavo za ustrezen (naročen) izdelek, popravilo blaga ali vračilo kupnine. Reklamacijo nam sporočite na elektronski naslov: info (a) profi-porfido.si. Neustrezno blago bo prodajalec prevzel sam ali v dogovoru z dostavno službo na stroške prodajalca.
V kolikor prejmete poškodovan paket s kupljenim blagom ali je le-ta odprt ali v njem manjkajo izdelki, o tem nemudoma obvestite dostavno službo (pri njih izpolnite reklamacijski zapisnik) in prodajalca (elektronski naslov: info (a) profi-porfido.si), ki bo skupaj z dostavno službo ustrezno obravnaval reklamacijo. Tovrstne pošiljke nikakor ne popravljajte, poškodujte oz. ne spreminjajte njenega stanja ob prevzemu.
9. Komunikacija
Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.
10. Odveza odgovornosti
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
11. Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je Luka Božič, (gsm: 041 678 457), e-pošta: info (a) profi-porfido.si).
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Hotedršica, 7.11.2017
Direktor: Luka Božič